Undulater iFokus

Undulater

Etikett: beteenden-hälsa-skötsel
Läst 2324 ggr
djurens
0

Vad är det för kön?Hjälp tack!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är förvirrad!

Har 4undulater.Vet könen på 2 av de men 2 andra vet jag ej.

Ena månad är det brun och andra blå/lila.

PS. De är nästa 3 år gamla.

Här är en av de men jag visar er en till senare!Kram

djurens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är den andra:

djurens
0

Har till de andra som satt dit en bo för jag vet i alla fall könen på de 2.Bör jag skaffa en hon eller en hane till?Ska prata med mamma&pappa om det.Hoppas att jag får en till Skrattande

Älskar bara undulater så mycket! Kyss

djurens
0

Oskyldig

drutten2
0

Tycker att de två översta ser ut som honor, och den sista en Recessivbrokig hane, därav lila vaxhud istället för blå.Glad

Fenix_Chicci
0

Den första är en hona och den andra en hane :-) Men du borde verkligen inte sätta dit en holk bara sådär. Man behöver vara väldigt kunnig för att föda upp ungar, finns jättemycket som kan gå fel! Jag tycker 4 är en ganska lagom flock, det är bäst att ha jämt antal undulater så blir ingen utanför

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

djurens
0

JAg förstår vad du menar,men jag har en som har cancer…det är den du säger är en hona.Veterinären tror inte att hon kommer leva mer än en vecka eller en månad till…Gråter

Ska jag i så fall skaffa en undulat till istället?Tycker så mycket synd om de andra 3 också,för det älskar varandra verkligent!Om en inte är tillsammans med de andra skriker de som tokigar!

Men ingen annan undulat kan ju ersätta min fina Alice som undulaten med cancer heter…det kommer bli så sorglig utan henne.

djurens
0

Men hon äter&mår bra verkar det som…men jag vaknar varje dag med en klump i magen springande fram till buren och kollar om min ängel fortfarande lever…Gråter

Men nu hoppas jag på mirakel…att cancern och tumören ska försvinna!!!

FAst jag vet att det låter omöjligt…

djurens
0

PS.Ska ta bort holken nu,för det verkar ändå inte intresserat…;)

djurens
0

Måste bara tacka för alla svar en gång till…när jag satt dit holken var jag lite osäker men både mamma&pappa födde upp undulater innan så de sköter det mesta Skrattande Och deras undulater hade jättfina ungar men nu finns jag här och ska nog vara en uppfödare sen när jag bli stor Flört

Min största dröm!!

ME självklart ska jag vänta lite,men nu vet ni i alla fall så att ni inte tror att jag inte bryr mig om mina pluttisar.