Svårt att logga in
Jag har försökt ett antal gånger den veckan som gått att kunna logga in. 1 gång har det lyckats mig och då fick jag gå till support logga in mig där och klicka mig vidare till undulat sidan. Så har jag fått göra idag också. Kanske är det fler än jag som haft det problemet. Ja bilder har jag också försökt men det fick jag ju svar på nu då. Kanske sådana små svårigheter gjort att det inte är så stor aktivitet. För mig känns det som att ni som ger era kloka svar på våra frågor, ni är så trevliga och hoppas verkligen att denna sidan ska utvecklas. Jag tackar Mimmi för tipsen till buren och jag gillar dina torkade växter, här ska plockas till sommaren. Jag serverar mina små nu sk Gegga - dom älskar det. Alltifrån sommarens smultron till rivna morötter, det är härligt tycker jag.
Isoflora
Hej, vad kul att höra ifrån dig :) Jag har också haft problem med att logga in ibland. Ofta funkar det om jag klickar en gång till på logga in. Annars brukar jag gå ur sidan helt o försöka lite senare. Tråkigt att det ska vara ett sådant strul. Ja, det påverkar säkert aktiviteten tyvärr :(
Kul att du uppskattar sidan o kul att dina små älskar gegga :D
Vore jättekul se bilder - hoppas de löst problemet snart. Jag ska skicka pm till sajtansvarig att de kollar lite extra på Undulater.
Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se
Hej, vilken tur att du kom in till slut.

Håller med mimmi där, bilder vore trevligt.