Säljes: Undulatpar, Göteborg
Hej!
På grund av ändrade familjeförhållanden och flytt, så har jag nu bestämt mig för att sälja mina undulater. Det tar emot jättemycket, men jag inser själv att jag inte ger dom den tid och kärlek dom verkligen behöver eller skulle ha behövt.
Det är en hona på ca 4 år som heter Raven, och en hane på ca 3 år som heter Duck.
Raven har dock, tyvärr, sedan jag fick henne aldrig kunnat flyga vilket gör att hennes balanssinne är lite konstigt när hon sover, och det händer att hon trillar av pinnen. Därför har jag alltid mjuka handdukar i botten av buren för att hon inte ska slå sig.
Annars är båda två friska och glada i övrigt!
Hör gärna av dig om du är intresserad! Jag skickar självklart bilder på fåglar och bur, samt övrigt viktig information! Vi kan också komma överens om pris, även om jag ser det viktigare att dom kommer till ett seriöst hem.
Jag ser dessutom helst att du bor i Göteborgstrakten. Har nämligen ingen bil själv.
Tack på förhand!
Här har vi det tyvärr fullt, annars hade jag kanske hjälpt dig.
Lycka till, och hoppas du finner ett fint hem till dem.
Ja, jag hoppas verkligen att någon annan är intresserad, men det verkar inte så 
Det tar emot att lägga upp en annons på blocket, men det känns som att jag kommer få göra det ändå. Såvida ingen vet någon annan bra annons-sida?
Lägg upp på olika undulatforum - det finns flera. Lycka till!
Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se