kryddväxter att ha i buren
Hej. Jag undrar över en sak, jag har tänkt att köpa olika kryddväxter och ha det i ena halvan av mina undulaters bur. Jag tror att de faktiskt skulle tycka att det var intressant att hålla på och plocka osv. De växter jag vet att man får ge till sina undulater är:
Citronmeliss
kattgräs
men sedan är det helt tomt, vad kan man mer ge för kryggväxter och ha i buren? Jag har provat att plantera undulatfrön men det gick inte så bra för de behöver vatten och glömmer man att vattna så lever de inte så länge men de växer fort…
tackar i förhand! :D
Du kan även sätta in Basilika, oregano, Timjan, Dill, Persilja…..ja, alla sorters örter.
Och dom är odlade ekologiskt också, så om dina små dun rotar i jorden så gör det inte så mycket!
ok tack :D då ska jag iväg till affären antagligen imorgon, ska köpa 1 eller två kryddväxter och se om de gillar det :)
Brukar ta ett tag innan dom gillar alla sorter….men citronmeliss brukar gå hem ganska så fort!
#3 oki tack då provar jag först med det :) ska tvätta buren i helgen och köpa in citronmeliss efter att jag tvättat så att jag lägger ned det alldelles färskt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej sweetluisa. 
Kul med tips om kryddväxter i undulatbur, citronmeliss och kattgräs som exempel.
#5 :) kul att du gillar det :)