Hjälp dom stackars fåglarna!
Jag såg en jättehemsk annons på blocket nyss och jag känner att jag var tvungen att göra någonting iaf för att få dom stackars små undulaterna att få ett bättre liv. Jag kan inte ta dom själv men jag hoppas att någon av er kanske kan ta sig ann dom.
"Undulater
4 Undulater 2 hane 2 hona ca.1 år gammal .
2 st burar ,lek saker,fågel bo allt med följer."
Så lyder annonsen och så är det två tillhörande bilder på dom stackars fåglarna. På första bilden så är det en grön hona? som är helt kal ovanför stjärtfjädrarna och jag tycker mig se lite sårskorpor. På den andra bilden så är det en blåvit hona? som har alldeles för lång näbb och det ser ut som att hon har svamp eller något sånt över hela näbben och även vid ögat :( Jag tycker så synd om dom!
Dessutom så är det en jätteliten bur :(
Jag hade lagt in en länk på annonsen om det inte vore för att man inte fick det men om ni säger till så kan jag skicka länken i ett pm till er som vill.

ush :/
You can't spell Bitchy without Itchy
Men gud!! Såg näbben på den ena blå undulaten (bild 2) usch så hemskt!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Ja frågan är ju om den kan äta över huvud taget? 
Kan någon skicka läken till mig?
O herregud! Hur kan man göra så?! stackars den som har en jätte lång näbb, dne kan säkert inte ens ta! önska att jag kunde hjälpa dom, men jag får inte ta emot flera, mina 2 undulater var med omplceringsfåglar, men dom hade det bra i sitt förra hem. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5 Ja det känns så jobbigt att se dom där och veta att man inte har någon möjlighet att hjälpa dom