Gillar era undulater att bada?

haha va cool aldrig sett en sån.. vart kan man köpa den?? mina dock gillar inte bli blöta konstigt nog… men med en sån kanske nyfikenheten väx..
Jag viste inte ens att man kunde bada undelater XD dom putsar ju fjädrarna
Egentligen är det en vattenskål till katter, haha men jag tror att den funkar med undulater också ;) Jag tror att man kan köpa dem på vanliga djuraffärer ;)
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
eller jo fågelbad har man ju ops..
#4 Ja, men är inte det för utomhusfåglar? :) Eller finns det för burfåglar också?
#5 ja det finns det är som en plast balkong som oftast är röd på botten och gemomskinligt där uppe har också små hål i taket.
haha ja

Min undulat som jag hade för många år sedan älskade att bada - under rinnande kran, i mina kupade händer.

Mina älskar att bada i en kruka
jag köpte fågelbad men de var inte äns intresserade av den utan krukan passade bättre
Haha, mina badar inte alls. Men ahr sätt dem några gånger i sitt "inomhus-badkar"
Mina badar in en pajform
. Dom är värsta badkrukorna så det blir inte så ofta
.

Min förra undulat badade i vasken. Han flög ner mitt när man diskade eller nåt så man fick panik röjja unda allt o städa av. Sen kunde han sysselsätta sig där jättelänge. Mina tjejer jag har nu är måttligt intresserade av detdär att bada.
Jättekul o bra idé med dendär drick fontänen dock!
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Min ene undulat älskar att bada. Har en ugnsform i glas som alla fåglarna brukar bada i.
Ah, måste få min aundulater att börja bada, men kommer definitivt inte att lyckas

min undulat badade en gång (när han levde då :()sedan tröttnade han hahah

Vad coolt det vore o ha en sån där fontän för undulaterna att bada i! 
Jag har en rostfri skål som alltid hänger i buren, som dom kan bada i om dom vill. Men har blivit allt mer sällan dom vill bada.. Finkarna badade däremot ofta! Men hade en supertam undulat för många år sen, han var ofta med mig o duschade. Han satt på mitt huvud o duschade så han var så blöt att han knappt kunde flyga! Men han älskade att bada!! :)
Har ni kallt eller varmt vatten i badet?
Kan tänka mig att undulater inte vill bada i kallt vatten… : P

liiite varmare än ljummet är bäst.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
2 av mina fåglar gillar att bada, men de andra gör det inte. Jag har en likadan modell som i #7. Det funkar bra, dock har jag ingen sidodärr på buren så det är rätt svårt att få dit den tyvärr.
#18 Det bör vara rumstempererat eller lite varmare 
#21 Å vad gulligt!
Det syns att han gillar att bada, sååå söt =)
#22 ja eller hur :) så fort man tar fram den hoppar han rakt i!
♥
#20 jag har en sidodörr där väggen är så jag hänger badkaret i ingångs öppningen
Nu var det ett tag sedan jag skrev här sist, men jag måste ju uppdatera lite
När jag skrev här sist var det bara 2 av mina undulater som ville bada. Nu vill de flesta av undulaterna bada, på ett eller annat sätt. En av dem "gosar in sig" i blöta salladsbad och det är väl en typ av bad. Några andra av mina fåglar har upptäckt att det är mycket roligare att bada i vattenskålarna än i ett fågelbad. Därför måste jag byta deras vatten flera gånger per dag så det inte blir ofräscht 
vart kan man köpa denna?
hur mycket kostar den?
vet ni om den finns i gbg? 
#27 Jag har tyvärr ingen aning om vart man kan få tag på den här, har faktiskt aldrig sett en sådan live :P Men jag antar att den finns att beställa via nätet från nån djuraffär.
Mina älskar att bada, dem slåss tillochmed om att få bada först ;) http://tinypic.com/player.php?v=2ql4dci&s=7
Japp, krukfatet som jag hittade i trädgården är en stark favorit.
Va, sööta!