Undulater iFokus

Undulater

Etikettövrigt
Läst 1977 ggr
Luisa
0

snälla hjälp

hej.

jag har 2 undulater. en engelsk och en vanlig, de bor tillsammans.

Jag vill köpa ytligare 2 till, ska jag köpa likadant en engelsk och en vanlig. ska man köpa så att de två engelska och de två vanliga undulaterna blir av samma kön eller tvärt om. Jag skulle vilja att mina 2 som jag har nu ska fortsätta vara ett par.

[marizia]
0

du kan köpa 2 engelska och ha kavr dina 2 vanliga, men det kan bli bråk eftersom att honorna är väldigt bitchiga av sig och då kan 2 hanar bråka om henne, och då blir en hona utanför, men om du skulle bo separerat, men bara om det inte skulle funka. så kunde dom ha burarna brevid varadnra och få flyga med varandra tsm. det jag menar är att det kan bli porblem mellan en hon och 2 hanar som bråkar om henne, och då blir ju den andra honan utanför. så jag skulle nog inte köpt två par och ha i samma bur! Skrattande

Gurragg
0

Köp en engelsk av samma kön som den du har nu, och en vanlig av samma kön som den du har nu,det gjorde jag och det gick jättebra, det är inte vanligt att undulathanar bråkar om honor och därför behöver du inte oroa dig om det, och du kan visst ha alla i samma bur, det kommer säkert gå jättebra.

Luisa
0

ok tack :)