Ang. att länka
Jag har märkt att det den senaste tiden förekommit att många länkar till andra sidor om undulater istället för att svara på frågorna. Jag förstår tanken att folk kanske lättare kan hitta vad de söker på andra sidor. Men detta kan även leda till att folk försvinner härifrån, vilket inte är så kul. Då blir aktiviteten ännu lägre här på undulater.ifokus.
Jag vill inte verka otrevlig eller något sådant, hoppas verkligen inte ni blir ledsna av att jag tar upp detta. Men denna sajt var inte tänkt som en sida där man skickar medlemmarna vidare till andra sajter. Meningen är att denna sajt ska vara en informationsrik sajt om undulater där folk ska kunna fråga saker och få reda på det här på undulater.ifokus, inte andra internetsajter om samma ämne.
Snart kommer en ganska radikal förändring av denna sajt ske och jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer gå bra 
Tack på förhand!
MVH
Caroline, sajtvärd
Jag förstår dig Caroline - jag ska sluta med att länka till andra forum. Ska bli spännande att se förändringen på sajten :D
Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se
Vi får försöka locka hit fler medlemmar, så att kompetensen höjs. Jag länkar till undulater i fokus på min hemsida :D
#0 Håller med dig.
Läste på papegoja I F att undulater ska gå ihop med den, men det står ingenting om det på denna sidan?!
#2 Det tycker jag låter jättebra
Vad har du för hemsideadress? Jag kan lägga till dig bland länkarna här på sajten så vi länkar till varandra 
#3 Japp, det stämmer. Jag har inte gått ut med detta på sajten ännu då jag faktiskt inte är helt säker på om man får gå ut med denna information långt i förväg. Men ja, undulater och papegojor kommer slås ihop och bli tamfåglar istället 
Vad kul :D
Min hemsidesadress är www.skoldpaddormedmera.se
#5 Okej, jag lägger till dig nu 
Kul - sajten är under ständig uppbyggnad. Det kommer mer om undulater framöver.
ska bli mindra av den sorten…