Undulater iFokus

Undulater

Etikett: övrigt
Läst 1044 ggr
dragonstar
0

Undeulater med andra djur?

He jag har tidigare haft undulater och även meyers och parakit. Just nu bor jag i en 2 med min kille och en hamster.

Vi vill nu utöka vår familj men probremet ligger lite i att vi vill ha både fågel och katt. Så nu vill jag veta hur ni har det. har ni olika djur tillsammas hur löser ni det?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

MimmiH
0

Undulat och katt är inte att rekommendera. Det begränsar undulaternas frihet, och även kattens. Det bästa är att välja mellan undulater och katt.

Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se

dragonstar
0

Okej. Ja nog förstår jag begrännsningen men jag vet ju att det finns dem som har båda två så jag skulle vilja vet a hur dom läser det.

drutten2
0

Onget jag rekomenderar,men det kan gå bra om man har ett så kallat fågelrum… alltså ett rum för fåglarna där katterna inte får vistas… där ni kan stänga till dörren när de är ute.Glad Vilket är varje dag. Ett måste är att ha bra uppsikt då de är ute så att katterna inte kommer i näheten, för det kan gå fort när olyckan är framme. Lycka till.

kaka1234567
0

Jag har haft katt med undulat och de har gott gallant katterna bryr dig inte omm undulaterna och do hade jag 4 katter en hund.(2 kaniner som bode utom hus).de gick fin fintmen kan va svort oterkommer med mera.

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Starfall
0

Jag har 6 undulater och 4 katter. Undulaterna bor i mitt rum och här får katterna inte komma in mer än när jag är här inne. Gammelkatten, snart13 år, bryr sig inte om fåglarna alls. Kattungen Molly däremot är intresserad och brukar "jama utan att ljud kommer fram". Det räcker med att jag säger henns namn med mörkare röst så slutar hon. När undulaterna är lösa får katterna givetvis inte vara i mitt rum, vilket de inte heller får om jag själv inte är i rummet och har fullständig koll.

dragonstar
0

Låter myckert vättigt. vi får se hur detta slutar. KOmamsr nämligne på cornish cat så om killen tål kanske det blir katt.

Då vätar vi självkalrt med undulater.