Undulater iFokus

Undulater

Etikettövrigt
Läst 1245 ggr
Nikka
0

Jag lever!

Nu kanske ni förstår varför jag var tvungen att "ge bort" sajten till någon annan… jag hinner knappt vara inne här! Gaah!
Men jag är ju fortfarande Medarbetare, så jag ska skärpa mig och försöka komma med något snart. Kanske en artikel eller nått liknande.

Min ena undulat Elton gick tyvärr bort förra veckan, vilket är jätte sorgligt. För er som ínte vet så hittade vi ju honom på en parkering vintern 2006, så han fick ju trots allt ett tre års längre liv.
Men eftersom jag har min lilla Elvis kvar på snart 8 år, så ska jag idag åka och hämta hans nya partner! Det ska bli spännande! Återkommer med bilder!

Men som sagt, ska försöka bli lite mer aktivare här på sidan, var ju trots allt jag som startade den! *skäms*.

Hoppas ni alla har det bra iaf!

MimmiH
0

Hej, kul att få ett livstecken från dig :) Jag blev aktiv på sidan i samma veva som du blev passiv. Spännande med nykomlingen :D

Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se

drutten2
0

Hej va kul att du kommer att vara mer aktiv. Det är så tråkigt när de små går ifrån oss. Rynkar på näsan

Ska bli spännande att få se dina små.Skrattande

Starfall
0

Hej!

Kul att du kommer tillbaka till oss, nu blir jag glad Skrattande

Tråkigt med din undulat som gick bort, det är alltid lika jobbigt att förlora sin lille vän Gråter 

Det ska bli superskoj att se bilder på dina sötnosar sedan, ser fram emot det Glad

Ha det bäst!

Kramar

kaka1234567
0

Tråkigt de med din lilla älskling beklagar vet hur de känns Gråter

Ja som ovan säger de ska bli kull att se dina älsklingar Glad

Kul att du kan va aktivare de ska bli skoj att se mer av dig Glad

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus