Undulater iFokus

Undulater

Etikettmiljöberikning
Läst 2351 ggr
hulahula
0

Aktivering utanför buren

Jag tänkte släppa ut in undulat fritt i rummet… Men hon är inte speceiellt tam, men jag undrar om ni vet något hon kan göra förutom att sitta på gardinstången? Skrattande

Sweelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha, ett tips kanske? ;) Lätt att städa efter dem eftersom dom ändå sitter på samma "fyrkant"

Men gör nå sittgrenar till henne, kan vara något litet eller så… Det är bara jobbigt om dom ska sitta på gardinstången och skita på gardinernaFlört

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

dennisa
0

hahah jag hängde en gunga i fönstret och där sitter de hela dagen och sjungerSkrattande

Sweelin
0

#2 Haha, sött :D Rätt smart faktiskt :o

Hopi
0

Jättesmart att hänga en gunga i fönstret! Då får dom ju sol oxå om det är fint väder!! Supersmart! :)

Jättesmart att göra ett sånt där klätterträd oxå! Med olika leksaker i! Det uppskattar dom ju helt klart! :)

[Grabbarna-A]
0

Behöver inga extra pinnar utanför buren Förvånad som ni ser Oskyldig

[Grabbarna-A]
0

Fast det har vi endå, dom kan ju inte alltid klänga på mig Flört.

hulahula
0

Haha okej jag för hitta på någon rolig "lekplats", hon brukar inte uppskatta leksaker… Men det märker man väl Flört hehe

En sak bara… Fall inte ni vinklar persiennerna till fönstret, flyger inte undulaten in i det då??

Nikka
0

Ni som har grenar utanför buren.. har ni något under de, typ tidningar eller så.. tänkte att det blir ju rätt skitigt där under efter ett tag :P

Sweelin
0

#8 Nej, jag skurar efter dem varje kväll då dom ska in i burenFlört

[Grabbarna-A]
0

#8 Min, eller undisarnas, gren sitter ovanför burarna så allt hamnar direkt ner där Tungan ute. Värre är det med alla andra ställen dom sitter på. Har tidningar på golvet under burarna eftersom dom ofta sitter på burkanten och på pinnarna utanför och då hamnar ju allt på golvet.

[Grabbarna-A]
0

#7 Mina fönster är från golv till tak, och det är ca 5 meter i takhöjd. När Grå var ny så flög han nog in i fönstret 2 ggr annars har det aldrig varit några problem, dom t.o.m sitter på fönsterkarmen 3 meter upp och kollar ut genom fönstret. Fegis och Knaso har inte flugit in i rutorna.

Celaz
0

fint du gjort sweelin :)

Sweelin
0

#12 Tack! Det är väldigt lättsamt att fåglarna får ha en egen plats, lättare att städa och dom tycker om den :)