Undulater iFokus

Undulater

Etikettövrigt
Läst 1314 ggr
kybele
0

På väg ut

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Neon på väg ut ur buren.. lite spanande inann bara så de är fritt fram att flyga ut

kybele
0

Gohst ville hålla mig sällskap då jag diskade..

kybele
0

Neon och paloma sitter på buren i vardagsrummet och undrar.. vart är ghost :)

Sweelin
0

Haha söta dom är :D Vad är det Ghost håller i sej i? Ser ut som om han sitter på väggen :D

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

kybele
0

han sitter på köksluckan… :) ja står under och diskar :)

Sweelin
0

Haha. Är Ghost handtam ännu då? :)

kybele
0

nopp men han är ej heller rädd att man går nära han.. han kommer då han är redo.. jag tränar inte på de heller *S* ingen av mina fåglar tränar jag.. då dom behöver sätter dom sig där :) neon gjorde de (den gröna) då han inte kom bort från fönstret :)

Sweelin
0

Okej ;)

kybele
0

tror denna  söta gohst blir mer tam än dom andra 2.. för han är med på ett annat sätt o kollar läget mer än dom andra *S*

Sweelin
0

#8 ja, han är ju mycket fin liten kille :)

kybele
0

alla 3 fåglar är speciella på sina vis.. men ghost är mer med och utforskar oss mer än de andra 2.. :)

[Grabbarna-A]
0

Dina är oxå så där roliga och vill vara med, kul Glad. Just nu sitter min Fegis och kollar på iFokus med mig…Flört

Snart är nog Ghost med i diskvattnet Förvånad, det gjorde Fegis EN gång numera sätter han sig på kranen.

Sweelin
0

#10 Vad kul! Min är så tråkiga, fast inte Eskil, han gillar att vara busig och sånt ;)

De andra två är liksom blyga istället

kybele
0

#11 stog och funderade på när han skulle dratta ner där jag stog för han snegla vääääldigt mye på va jag gjorde.. men han dök inte ner för min 4åriga dotter rusa runt o tror han satt säkrare lite högre ;) men då ja är sj så säkert så kommer han :)

Sweelin
0

#13 Låter lite mysigt med sällskap då man diskar ;)

kybele
0

#14,de är de allt.. väntar bara till dom sitter bredvid eller på mig då jag grejar.. skam den som ger upp.. ;)

Sweelin
0

#14 Bara att ha tålamodFlört