Undulater iFokus

Undulater

Etiketthäckning
Läst 2043 ggr
Allamej
0

Uppfödare i Västerbotten?

Någon som vet om det finns en sådan? Jag vill ha sällskap till min dunis men jag vill verkligen inte stödja grossister..

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Nikka
0

Finns det ingen annan än i Västerbotten? Transport brukar ju oftast gå att ordna, om det inte är föör långt bort dvs.

Allamej
0

Jag har hittat en i Burträsk av alla ställen :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Nikka
0

Va trevligt! Lägg gärna upp bilder på din nya dunis sen ;)

Bim
0

puttar till allamej! :D (Om du inte har hittat nån??)

Sweelin
0

Hoppas du hittar nå :)

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Allamej
0

Har hittat en men det är en massa mil dit och jag har inget körkort… så jag måste övertyga nån att köra mig :D

Sweelin
0

Har du sätt bilder på undulaterna som är tillsalu? Har du pratat med uppfödaren? :) Eller ska du bara dit och knacka på en dag och säga "Hej! Jag vill köpa en undulat!"Tungan ute

Allamej
0

Jag har pratat med uppfödaren :)

Jag bryr mig egentligen inte om färg eller så, bara det är en undulat :D

Jag kommer givetvis att ringa honom innan jag far dit :)

Sweelin
0

#8 Låter vettigt :) Hoppas att du hittar din "drömmars undulat" som du blir kär i direkt :)