Undulater iFokus

Undulater

Etikett: bilder-filmer
Läst 1773 ggr
kybele
0

Hona eller hane?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Funderar på om de är en hona eller hane… har svårt att avgöra

Allamej
0

Hur gammal är den?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

kybele
0

hmmm,vet faktiskt inte.. köpte den i djuraffären.. men.. 6mån?

Allamej
0

Då gissar jag på att det är en hane :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

kybele
0

hmm,onödigt o köpa bo då mao *S*

Sweelin
0

Jag vet tyvärr inte, är mycket dålig på könsbestämning. Min hona Miko har rätt blå från början, och då trodde jag att det var en hane

Som sagt så är jag väldigt kass på att könsbestämma men jag tycker att det ser ut som en hane - lita egentligen inte på mejFlört

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

GuUuLd
0

tycker att det ser ut som en hane..

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Nikka
0

Min hane är jätteblå och min hona är lila… på vaxhuden. Din ser ut att va både lila och ljusblå :S svårt att se, men man kanske ser tydligare när den är äldre..? Men som det ser ut nu skulle jag tippa på en hane.

[Grabbarna-A]
0

Är inte både honorna och hanarna lite ljust lilablå på vaxhuden i ung ålder? 

När jag köpte Knaso så köptes han som hanne, innan jag hann lämna affären så ändrade dom sig och sa att det nog var en tjej, ok tänkte jag som ville ha en hanne att äh  jag tar henne iallafall och åkte hem med en Gumman. När han sen blev några månader (ca 5) så konstaterade vi att Gumman var en kille Förvånad.

En del säger att man kan göra ett "bit test" oxå. Honorna biter tag hårt i fingret och håller fast medan hannarna biter, släpper och biter igen.

kybele
0

då är de en hon för hon bet mig som faaaaan i fingret då ja skulle hjälpa henne bort från ett ställe på gardinen.. min gröna biter inget alls.. o DE är en hane hi hi

Starfall
0

#8 Usch, jag minns min lutinohona jag hade en gång, hon bet mig i fingret en gång så nageln gick sönder! Det gjorde ont