Sjukt duktig pippi :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Johnny är en riktigt duktig pratare :) och vilka imitationer han gör :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jag kan tyvärr inte se videon :-(
No longer available står det…
*** Kärleken övervinner allt ***
Då är det någon bugg med videolänkarna… Jag tryckte på den länken som heter "öppna i nytt fönster" och då fungerar den annars så lägger jag in den som vanlig länk här :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

fasen vad trist att ljudkortet har pajat….
försöker få min sambo att gå med på att skaffa fågel men det är kört :(
har ju fem rovdjur hemma också….
men jag saknar deras prat :)
Jag har 2 rovdjur som går fritt och 20 som sitter i bur :) Men att bli med pippi hade jag ju inte planerat, hon är ju en hittefågel …
Men snart är dom 2 :)
Nej vilken söt! Vill att mina fråglar oxå ska prata…
Haha guud vad sött! :D Bara om Miko kunde prata så
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Haha oj vad de pratar, om ändå min kunde prata sådär.. han kan bara ett antal ord.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Haha, mina kan inte ett dugg… Synn för det skulle vara så kul om de kunde :) Men det blir rätt svårt att lära mina…
#8 Hur lärde du din? :) Och vilka ord kan han? :D
#9 Han har mest bara snappat upp olika ord och små fraser som vi använder när vi har pratat med honom och så har väl min mamma varit där med lite små fjantiga ord som han lyckats snappa upp..
Han kan säga Pippi (han har inget namn så han kallas för det), Kom hit, hej, vad gör du? (något vi brukar säga när han sitter och sprätter jord i blomkrukor eftersom han vet att han inte får det) , puss puss och prutt har för mig att det är något mer ord men kan inte komma på det just nu.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
#10 haha gud vad häftigt! :D Skulle verkline vilja ha talande undulater med mina är inte så intresserad av det