Undulater iFokus

Undulater

Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 540 ggr
LinaOliver
0

Oliver söker kamrat!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej!
Oliver 5,5 år underbar australisk undulat söker ny kompis - hane eller hona spelar ingen roll! Han är så snäll och uppvaktande och har trivts med alla undulater han träffat i sitt liv oavsett kön. Nu har han förlorat sin kompis för några månader sedan och söker därför en ny. Bor i stor och fin bur, flyger fritt så fort matte eller husse är hemma, äter bra och nyttig mat och har en extremt noggran och omtänksam matte :)

Vi bor i Gbg men kan åka ganska långt för att hämta/finna en fin hyfsat jämngammal kompis till Oliver!

Mvh
Lina

LinaOliver
0

#0: förtydligande: alltså att vi vill hitta en undulat som vill flytta hem TILL oss :)

Mikael K V
0

Hej Lina

Vi har två underbara undulater i den åldern som din Oliver, på grund av allergi hos vår bebis letar vi efter ett nytt hem för vi vill verkligen inte behöva ta dem till veterinären för den sista vilan.

De är fullt friska och har inte haft kontakt med andra djur, de har levt ett hälsosamt liv hos oss.

De är som ett gift par som levt ihop i många år, därför vill vi inte skilja dem åt utan omplacera dem som par. Honan (född 2017) är utåtriktad och hanen (född 2013) är lite skygg men vågar göra mer tillsammans med honan. Båda är kommunikativa och hälsar gärna på människor. De älskar sällskap. Jag bifogar en bild. Jag tror att de skulle trivas ihop med din Oliver 😊🐦.

Vi har också en fin och rymlig voljär samt tillbehör som vi gärna skänker om du vill.

Vi bor i Göteborg, hör av dig om du är intresserad.

superduck82@hotmail.com

Vänliga hälsningar / Mikael

Susanna888
0

Hej Lina!
Om du inte hittat en kompis till dig, så har vi en ensam undulat - Hunden på 4 år som söker en kompis. Just nu är han ensam och trivs inte så bra med det.

Vi bor i Göteborg, Majorna.

Skriv om det är av intresse, så berättar jag mer

Susanna

[Duvan01]
0

#1: Hejsan

Har ni hittat nån liten vän till er undulat? Jag har två supersöta hanar på ca 2 år som behöver ett nytt hem eftersom min son (jag är fågelmamma tillfälligt;) får nytt jobb och nya tider.
Bur och alla tillbehör följer med om så behövs. Jag kan också åka ner till Gbr : )

Mvh Marie

KatarinaLadie
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

#0:
Hej!
Har en undulathona, Ladie, på ca 6 år som blev ensam för 2 veckor sedan. Hon skulle behöva komma till någon som redan har en undulat. Så ert hem skulle troligtvis vara bra för att få en kompis.
Hon är inte så tam, men kommer på fingret om du har en hirskolv.
Gäller annonsen fortfarande?

Marianne P
0

Hej!

Vi har en Undulathane på 4 år som blev ensam förra året och behöver ett nytt hem. Gäller annonsen fortfarande?
Marianne

KatarinaLadie
0

#0: Hej

Gäller annonsen fortfarande eller har ni fått tag på en kompis till Oliver.?Jag har en undulathona på ca 6.5 år som miste sin kompis i våras. Hon är inte handtam men kommer om du har något godis. Har inte velat flyga ut ur buren fast vi har försökt. Däremot så gillar hon att vara ute i naturen i buren.

Om det är intressant o ni inte har hittat nån kompis så bor vi i Mölnlycke.
Tel 0704-777747