Undulater iFokus

Undulater

Etikett: köpes-säljes-omplaceras
Läst 859 ggr
LovaNathalie
0

Nytt hem till undulat

Hej! Min ena undulat fick somna in igår så nu är min hane helt ensam. Jag planerade aldrig att jag skulle behöva skaffa en till undulat då jag inte vill ha några fler. Han är nästan 6 år gammal och söker ett nytt hem där han antingen får bo med andra undulater i en stor voljär eller i ett rum där burdörren nästan alltid är öppen då det är så han levt här hos mig. Han är inte så tam men gillar ändå när man är med honom i samma rum och blir glad när man kommer hem. Han sitter dock gärna på fingret om man har lite godis. Om det är någon som har en plats till min lilla Nicke så hade det varit väldigt roligt! Han finns en liten bit utanför Göteborg.

[FKlingborg]
0

Hej, jag förlorade precis tragiskt en hane som gjort att en av mina honor blivit själv. Har tre undulater (nu två honor och en hane), de är ca sju år gamla allihop. De lever fritt i mitt vardagsrum på dagarna med träd och gardinstång tillgängligt och de får varierad kost och begränsat med frön. På kvällen brukar de självmant flyga in i buren för att sova. Jag bor dock i Stockholm och har ingen bil, men om du kan ordna transport för lilla Nicke kan jag ta emot honom. Om han trivs kommer han få stanna livet ut 😊. På din beskrivning verkar han ungefär lika tam som mina fåglar. Om du är intresserad kan du få min mailadress så kan vi höras på mail! Med vänliga hälsningar/ Fanny

Alexanderadrino
0

Hej, jag har två undulater som alltid flyger fritt ute. Går bara in i buren för att sova och äta. Vill gärna öka på flocken. Kan du tänka dig att skänka bort honom?

Vänliga hälsningar
Alexander