Handtamt undulatpar bortskänkes
Hejsan!
Jag har tyvärr tagit det jobbiga beslutet att behöva skänka bort mina 2 undulater då mitt nya jobb tar upp alldeles för mycket av dagen. Innan när jag studerade hade jag massor av tid att tillbringa med dem, men knappt någon nu.
Jag söker därför någon som med glädje och kärlek kan ta emot 2 handtama och fina undulater. Skulle det finnas intresse, tveka inte att höra av er.😃
Finnes i Lund.
Med vänlig hälsning,
Mattias
Hej Mattias! Jag och min familj är intresserade! Är det engelska, eller vanliga undulater? Kille o tjej? Jag bor dock rätt långt bort men har flyttbur iallafall. SÖDERMANLAND/STHLMS LÄN. Hoppas de är vana m att flyga ute i rummet också för tanken är att de ska få flyga en gång om dagen i gästrummet som nu är undulat rum. Har två honor sedan innan. Hälsningar Jessica Viberg hör av dig vid intresse
Hej Mattias! Är nyfiken om du har kvar undulaterna? Vi har två undulater och tänkte utöka med två till. Vi bor i Malmö. Hör gärna av dig om du har dem kvar. Med vänlig hälsning, Peter
Hej Mattias! Här du kvar undulaterna? Jag bor i Eslöv och är väldigt intresserad. Mvh Daniel Bill