Undulater iFokus

Undulater

Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 1171 ggr
Disa2000
1

2 Hanundulater säljes

Hej! På senaste tiden har jag funderat på att sälja mina två Hanundulater på grund av brist på tid och det är inte rättvist för dem. Vill gärna att de ska få flyga ute mer än vad jag har tid med. De har varit tränade att flyga till en från fågelburen med lockning av hirskolv. Så det är enkelt att träna upp igen om man skulle vilja, bara de lär känna er och får förtroende för er först. En utav dom bestämmer väldigt mycket över den andre och gnäbbar lite ibland så det skulle nog vara bättre för den "mer undergivna" att hamna i en flock. Skulle detta vara intressant såfall?

jenniferisis
2

Var finns dom? :-)

Disa2000
2

De finns i Jönköping

jenniferisis
2

Okej. Synd att dom var så långt bort från dalarna :'(

Disa2000
0

Puffar upp denna lite

Onyxalis
3

Hur gamla är de? Bild? Hur mycket vill du ha för dem?

Onyxalis
0

Bor också i Jönköping ska kanske tilläggas 😊

Disa2000
0

De är ungefär två år gamla. Hur är din situation nu? Har du fler fåglar eller blir detta dina första?

Disa2000
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Här skickar jag med två bilder på dem. Ni kan få två fåglarna plus buren för 600kr. Om ni inte vill buren så kan ni få köpa fåglarna för en symbolisk summa. För hemmet är bättre än priset.

Onyxalis
0

Hej, Ser inga bilder, men det spelar inte så stor roll. Var mest nyfiken på vad de har för färg. Det blir inte våra första fåglar. Vi har två små killar sedan innan. När vi nu har byggt en ny stor bur (bilder finns här på forumet) så vill vi utöka flocken. Buren behöver vi inte, vi har en 6m2 voljär, den gamla vanliga buren samt transportbur. //Jenny

Disa2000
0

Hej! Synd att du inte ser några bilder. Om du inte ser några bilder så kan du prova att klicka på "se sajten i full version". Hursomhelst en utav fåglarna är grön/gul. Och den andra är lite himmelsblå/gul. Oj det var en stor bur. De skulle verkligen trivas där.

Onyxalis
0

Nu ser jag bilderna, jättefina killar! Jag är jätteintresserad av att låta dina fåglar flytta in hos oss. Hur går vi vidare nu? Om du har Facebook så kan du skicka PM där om du vill. Jag heter Jenny Jutström ( det finns två med det namnet. Jag är den med glasögon)