Varför undulat?
Hej jag funderar på att skaffa två stycken undulater, jag har läst mycket om dom men jag är rädd att jag har fått för stora förhoppningar om dom så att jag blir besviken när jag väl får dom, varför har just ni undulater? Och sen gillar jag klicker träning håller någon av er på med de, hur har det gått och vad kan då era undulater? Väldigt tacksam för svar😊
Okej det låter ju bra :)
Jag tycker inte att de kräver allt för mycket jobb, du behöver åtminstone inte gå ut med dem ett ex antal gånger per dag för att de ska bajsa och kissa ;)
De är söta, sällskapliga, roliga, har starka personligheter och lättlärda. Skulle kunna rabbla upp massvis med fler grejer men här är en del av dem :)
Jag har undulater för att de är pratiga, är aldrig tyst i huset (mer än när de sover såklart), väldigt goa personligheter och även om de inte är tama så är de sällskapliga och gillar att man pratar med dem, också för att det är kul att titta på dem för de hittar alltid på en massa bus.
Visst kräver de en del jobb, det går inte att komma ifrån. Burstädning minst en gång i veckan, dammsuga varje dag, torka golv flera ggr i veckan, hämta nya grenar åt dem, fixa mat, göra leksaker osv.
Jag tycker att det är värt det, men är man inte tillräckligt intresserad så blir det bara jobbigt med allt städande.
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
Okej jätte tacksam för svaren:)