(S) Två underbara undulater
Hej hej, har 2 unduater som jag inte längree kan behålla pga att min familj flyttar till england. Den enna heter Kiwi och är enormt glad i allt och mycket sälskapsjuk. Han hr uppfostrat 5 undulatter genom sina (Troligtvis) 7 år. Två avdem hos mig och resten vd det hus han bott inann. Han kan bli lite surskalig och gillar inte när man klappar honom på ryggen. även om det går om man är lite långsam och försiktig. Kiwi är även helt beroende av peglar så det är inget att ha i hans närhet. Hans favoritleksak är bjälror som han kangöra ljud med.
Den andre heter Darwin. Hon är ca 1 år nu och dominerar gärna över Kiwi. Hon gilar att sitta på huvudet men kommer gärn inte i näheten av händer om inte kiwi är där redan då hon kanske kommer ner och jagar bort honom. Darwin har även en dåligvanaatt bita på väggen om man inte håller ett öga på henne. Darwins favoriteksak är hennes klätterställ, som hon älskar att sitta och njuta på.
Jag säljer dem endast till någon med erfarenhet av undulater och som kan ta handom dom flera år framöver. Kiwi har hafft 3 tidigre ägare inan mig vilket är för mycket, 5 partners och 3 ägare, efter det vl jag ge honom ro. Ja skulle vilja ha dem för 400 kr, där kan man få med bur och deras favoritleksaker.
Kiwi är den gröna och Darwin den ljusblå detta är dääremot ca 5 mpnader gammal bild men den ende som finns med dem både på.
Förlåt för att allt är så hemskt skrivet, såg inte det fören efter (Dumma slöa tangentbord >.<) Ville i alla fall bara säga att fåglarna finns att hämta i trollhättan! :)