Undulater iFokus

Undulater

Etikettbeteenden-hälsa-skötsel
Läst 1954 ggr
Emmetem
0

Smart undulat!

Jag har en smart undulat :D
Han sjunger med i flera av Mozarts mästerverk - hans favorit är dock Symphony No. 40 K550 - 1st Movement på Spotify, han sjunger på den även när jag stängt av musiken! :o

Har era undulater favoritmusik?

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Tarotstollan
0

Vad roligt, grattis till en liten mästersångare!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Dierpmis
0

Våra älskar det mesta men vår lilla tös Freja gillar speciellt Sunrise Avenue och nykomlingen Kasper gillar "Total eclips of the heart"

http://erjfoto.se/

Emmetem
0

1# Tack! :)
2# åh vad mysigt! Måste testa det på Rocky, hahaha Glad

[GerbilLooover]
0

Mina älskar typ allt, särskilt Pelle, om man sjunger en ton för honom börjar han sjunga med Kyss

[GerbilLooover]
1

Juste, kan lägga till att Pelle känner igen när någon ska spela piano om man trycker på en piano tangent så så hör man "Kvitter kvitter" från honom, och sen när man spelar älskar han det :')

Samson5
2

Det finaste min Daphne vet är Pernilla Wahlgrens "Jag vill om du vågar". Hon är den enda i vår familj som tycker den är bra men på något sätt gör den oss alla jättelyckliga nuförtiden. Kaaan ha något att göra med hennes glädje… ;)

Strit
1

Det bästa min lilla Peps vet är "The Beatles Yellow Sumbarine" hehe det är så vackert när man hör att han sjunger på just den melodin… Ebba däremot håller sig till The Clashs "Lost in The supermarket" 😊

[GerbilLooover]
1

Mina dun älskar Linkin Park också, har upptäckt det ganska nyss :3

GucciochGreger
0

Mina undulater älskar jullåtar såsom Jingle Bells

Hälsningar från Amanda och hennes undulater

www.undulaten.n.nu

Emmetem
0

#9 Åh, jullåtar har jag inte testat än! Det måste jag kolla! Glad Ska julpynta idag - så då blir det julmusik med fullt fräs!