Undulater iFokus

Undulater

Etikettallmänt-om-undulater
Läst 1385 ggr
Wassago
0

Nu e hela flocken hemma!

Idag hämtade jag hem de sista två Undulaterna som skall leva här på Lilla friden i en liten flock om sex fåglar! :) Bilder kommer framöver!!

kallepudas
1

Vad kul att du fått hem dom två nya oxå…..får komma & kolla på dom när du har tid så kan vi kolla djur & tjöta lite skit igen…Glad

Wassago
0

Du e välkommen närsom Kalle! Bara hör av dej så ska vi styra upp det! :)

drutten2
0

Va kul, ser fram emot dina bilder!Skrattande

Wassago
0

Ja kliar i fingrarna att fixa med kamera! :) Ena paret finns det ju bilder på! Sen e det två ungar ifrån Kalle å i dag hämtade jag hem en helvit tös å en skuggvinge hane som e nästan helvit med lite gråblå inlägg!! :)

drutten2
0

Låter ljuvliga, och va spännande att få se dem, och de du hämta hos Kalle. Var själv lite sugen på en av hans fina ungar. Flört

Wassago
0

Slapp till å med att hämta hade hemleverans! ;) E två olivgröna opaliner (om jag nu lärt mej rätt) :) Från kalle, som numera heter Napoleon och Jossefin, samt Mork å Mindy som finns på foto här nänstans.. plus de sista två då! :)

drutten2
0

Perfekt ju.

Åå en av dem som jag eventuellt var intresserad av. FlörtTungan ute

Wassago
1

Dom e riktigt granna! ;)

kallepudas
1

Kul att du är nöjd med dom ingo…Glad

Wassago
1

Ja dom e jättefina! Ska bli kul att släppa ihop allesammans här i stugan! :P Dina två går ihop med de två vita nya fåglarna å dom verkar gilla varandra! :) Laban å Labolina fick dom vita heta! :D

kallepudas
1

Det var bra då kanske dom blir små par framöver…Glad

drutten2
0

Va roligt att de trivs ihop.Skrattande