Mork & Mindy
Meen åå så fina de är, och vilken härlig ute-bild!

Dom har gått ute nu de sista tre veckorna och har nyligen fått en holk insatt! :)
Oj, så spännande.
Och va härligt för dem.

Detvar en fin liten kille! :) Å som du skriver så e nog din betydligt mörkare blå annars ser dom lika ut! Morks blå går mer åt turkos/grönblå…typ! :)
Aa,men dom är väldigt lika!

Absolut! :)
#4 Han är Viol-Kobolblå gulmask typ 1. 
Jag vet,de sa du på zoonen
haha, ja just det. 

Din fåglar var verkligen fina…gjorde sig ännu bättre i riktiga livet än på bild.
Nu fick du tillökning i din lilla flock…så får vi se senare vilken av dom två du till slut väljer,var inget lätt val jag gav dig…hahaha

Haha, nä.. blir inte lätt å välja men det ger sej nog! :) Tack!! Jag e verkligen glad över dom å ska bli kul sen när de har jobbats ihop med dom nya så man har en fin liten flock! :)

Nu har Mork & Mindy satt igång med parningarna så jag hoppas på ägg snart! Kalles två småttingar som bor inne i stugan i en egen bur håller på att göra sej hemastadda! Vem vet..Kanske blir det ungar ifrån Mork & Mindy som blir framtiden partner till Kalles ungfåglar! :)
Oj, va spännande!
Jaa vem vet. 
Jasså du har fått fart på Mork & mindy nu…hehe
Satte du dit en grövre pinne dom kan para sig på som jag tipsade dig om?

Hann aldrig få in den Kalle, men dom använde den kraftigare som du trodde! :) Nu håller vi tummarna på att det blir några ungar! Kunde ju vara kul med två till dina två samt en till dej! Kan man beställa en hane å två honor el liknade tror du? ;)
Ja du får väl hoppas så kanske det blir precis exakt dom könen man vill ha…haha
Jag är inte så noga med vilket kön…det går bra med både hona & hane för jag har ju många här hemma
Kul att följa detta & vi får väl hoppas på att det blir minst 4-5 ungar…