Så lycklig!
Jag har tagit hand om en liten omplaceringstös som är helt ohanterad under sina 3 år men ikväll gjorde vi ett framsteg.
Hon började när hon kom hit med att flippa ur fullständigt direkt jag skulle ge mat, det har gett med sig.
Hos min kompis på väg hem till mig kunde hon inte ens komma in i samma rum som Fiona utan att lilla gumman flippade ur.
Jag har jobbat med det där att kunna lägga in handen genom att hålla nåt gott i fingertopparna men det har inte get nåt resultat.
Men senaste kvällarna har hon velat hålla koll på mig och därför så satte hon sig upptryckt i ett hörn av buren, jag har då, när jag ska lägga mig och dom, strukit hennes ena klo.
Innan ikväll har hon blivit rädd och flygit bort men ikväll så fick jag min första kontakt med henne hon sa till mig! Hon putsbet min nagel innan hon lugnt flög till sovpinnen!!!
Jag vet att i andras öron så är det ingenting men för oss är det gigantiskt!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Grattis :D Får jag fråga - lever undulaten ensam utan andra undulater?
Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se
Nej nej, Hon kom som sällskap till min Frank som blev änkeman när min första undulat dog, hon bara trillade av pinn, bokstavligen. Visade ingenting innan. Ingen visst hur gammal hon var heller, men hon var i dåligt skick när min kompis hittade henne ute.
Så nu har jag 2 undisar, vill ju ha mer och snart blir det nog så.
Nej, dom här ska inte få ungar om dom inte blir extremt handtama på extremt kort tid utan jag tänkrte isf. köpa från en uppfödare eller ta emot andra oönskade.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Aha - underbart :D Lycka till i fortsättningen :)
Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se