Undulater iFokus

Undulater

Etikettövrigt
Läst 4044 ggr
emelinaj
3

Pysseltråden!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att det skulle vara kul med en inspirationstråd för fågelpyssel! Aktiveringssaker och praktiska lösningar! Vet inte om en sån här tråd redan finns kanske.. men i så fall kör vi igen. Min tanke var att man slänger upp bilder på det man bygger ihop och en liten beskrivning åt andra. Shoot!

Jag börjar:

- En fågel/smyckesgren för alla oss som älskar mode, inredning OCH fåglar.

- Omgjort och ny placering för lekträdet

- (Fusk) Ikea-byggt en inköpt lekställning i trä! Köpt i djuraffär i Göteborg. Får se vad pippin säger!

:)

MimmiH
0

Superbra och fint fågelpyssel :) Jag är inte så kreativ av mig men ska iaf snarast möjligt försöka mig på att göra leksaker. Bilder kommer framöver :)

Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se

emelinaj
2

Då är det väl bra med en tråd så att man kan kicka igång varandra :)

drutten2
1

Jaa vilken rolig tråd! Skrattande

emelinaj
0

#3 Kul grejer! Smart att använda dörrkransar (?)! Sånt pysselmaterial borde ju gå att fynda nu efter jul! Vad är det för bollar på bilden ner till höger? Är det gummiband?

drutten2
0

Tack. Skrattande

Det är också juldekoration, nej det är ett plastsnöre.Glad

drutten2
0

Måste bara få tipsa om ormhasselgrenar, både kul för undulaterna och fina att titta på.Flört

emelinaj
0

Åh vad bra! Har funderat på om de var giftiga eller inte för fåglarna, men det går alltså bra då? :)

Jag brukar göra gungor utav hundflätor, som jag hänger upp med rep eller ståltråd. De brukar bli favoriten att gnaga på!

drutten2
0

Ja ormhassel går bra, men inte trollhassel vad jag förståt.Glad

Ja men visst är det bra och lätt att göra. Framförallt uppskattat.FlörtSkrattande