Clickers
Hej! Undrar bara om någon av er har sk. Clickers hemma..? Funkar detta på undulater eller bara på större papegojor? Tacksam för svar… Titta gärna in på artikeln utfodring av undulater om du har en undulat, blir tacksam för svar även på den artikeln. Mvh TildiZz P.S. Har någon av er ngt tips på en hinderbana för undulater eller någon större leksak de uppskattar? D.S.
Jag tror att det är olika från individ till individ men tror absolut att det går! det gäller väl att hitta en tillräckligt bra belöning så att undulaten tycker att det är värt att träna, och förknippar klickern med något fantastiskt.
Jag började att klicka in min ena undulat men jag gav henne hirskolv som belöning (höll en bit i handen och lät henne smaka när jag hade klickat) men även om hon gillar hirskolv så tycker hon inte att det är fantastiskt så det var svårt att få henne att fatta. Nyckeln är tålamod hehe
kolla klippet! (inte min undulat utan någon random på youtube) 
Ok. Såg en som hade clicker till undulaten (som var jätteduktig :). Var kan man köpa clickers och pinnar?
Djuraffären, Men jag rekomenderar Brisak, skillanden i pris är enorm!
Har de ngn hemsida? Var ligger det? Jag kan handla i närheten av gbg men om det inte ligger i närheten kanske jag åker förbi ngn gång… :)
Hm.. Brisak ligger utanför stockholm… men googla på "billig klicker", eller nåt så kanske du hittar någon bra affär… kolla på ica, man vet aldrig de har allt möjligt
Annars så kanske du känner någon som har hun och har en klicker över? Annars så kostar de ca. 60 spänn i djuraffären 
Men 60 är ju jättebilligt för en clicker… :) Vet inte om de finns i ngn djuraffär nära mig men ska kolla upp det.