Undulater iFokus

Undulater

Etikettburar-voljärer-inredning
Läst 4172 ggr
Sweelin
0

Favoritleksak?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill att du lägger ut en bild på din eller dina undulaters favorit leksak :)

Förklara också gärna hur dom leker med den och om den är hemmagjordGlad

Här är mina undulaters favoritleksak, dom gillar att titta sej i den och slå den mot burkantenSkrattande En vanlig gammal spegel som jag hittade i badrummet.

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

[Grabbarna-A]
0

Min ena, som heter Fegis, älskar sina bollar och sin spegel. Han tar ett frö från matskålen, skakar i bollarna när han går förbi för att sen hoppa vidare för att äta framför sin spegel, sen hoppar han tillbaka, skakar i bollarna och tar ett nytt frö. En liten procedur han har Oskyldig. Han skakar i dom i stort sett varje gång han går förbi.

Sweelin
0

#1 haha vad gulligtSkrattande Undulater är rätt lättroadeFlört

Sweelin
0

Har inte ni andra, era undulater någon favoritleksak? Obestämd

Allamej
0

Pookie har en hatkärlek till de pingelbollarna som jag satte ihop. De har dessutom en klocka längst ner och ett litet snöre som hon kan dra i.

http://undulater.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=91075d42-745f-4ea2-9b17-d394a661da47

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Sweelin
0

Låter kulFlört Hur har du gjort dem själv som? tagit kattleksaksbollar och knytigt fats i ett snöre eller?Oskyldig

Allamej
0

Jajamensan, katterna tycker inte att sådana bollar är kul men Pookie gör det :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[Grabbarna-A]
0

#4 #5 Det är såna jag menar som min Fegis rycker och drar i, fast för fåglar, dom sitter ihop med en plastpigg mellan bollarna. Det har gått sönder en del genom åren…Förvånad.

Jag köpte en färdig "lekpark" till mina förra veckan, dom är ganska så  skeptiska mot den Obestämd, det tar väl några månader innan dom vågar utforska den Flört.

Sweelin
0

Ja, Miko (min förra undulat) gillade verkligen inte nya leksaker, men mina två nya älskar att utforska ;)

drutten2
0

Mina fullkommligt älskar mina trägungor och sina bagelgungor.Skrattande de hänger, klättrar och gnager för fullt.

Carlo
0

#9 Wooow, vilken snygg trägunga!:)

Säljer du några;)?

Peter Pan ääälskar sin gung bräda, har ingen bild, men jag ska ta en bild så snart som möjligt!:)

Aqua gillar mina glasögon och tittar på dem, och klättrar "gnagar" och kollar på "glasögonens linser":)

Ska ta bild som sagt;)

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus

drutten2
0

Japp, här kan man se mina leksaker. Skrattande 

http://toysforbudgies.webs.com/

Sweelin
0

#11 Jag tyckte mycket om dina leksaker :) Speciellt cirkelgungan, den skulle nog mina små fjäderfjun älska :)

drutten2
0

Just nu är denna nygjorda gunga poppis i gänget.

Har sitter Safir och myser, Svea väntar på sin tur. Flört

Beckibus
0

Hej!!!Sweelin jättebra artikelGladDen var kul att läsaSkrattande

Mina fåglars favoritleksak är två saker(dom använder båda lika mycket)det är en bjällra som sitter på en pinne som dom snurrar på väldigt roligt eftersom det kommer roliga ljud ur denSkrattande

Den andra leksaken är en spegel som har sittpinnar som Tory och Tabbe mina första fåglar som jag skaffa dom leker med den nästan jämt + lilla Kokos hon är också medSkrattande

Tyvärr kan jag inte  lägga upp en bild då jag inte har en bild + att kameran är lite konstigObestämd

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Denna kommentar har tagits bort.
Sweelin
0

#14 hahah tack antar jag Förvånad Var ju tre år sedan jag skrev den Skrattande Men ja det är underbara fåglar vi har Kyss Så det är klart att den är rolig Skrattande