Undulater iFokus

Undulater

Etikettallmänt-om-undulater
Läst 3913 ggr
Nikka
0

(s) Undulathane omplaceras!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Med en extrem stor sorg i hjärtat söker jag nu ett nytt hem till min undulathane Kompis, då hans partner precis togs bort.

Han är ca 7 år, och jättetrevlig. Han är tyvärr inte handtam, men på god väg att bli! Han är inte rädd för människor, utan har suttit på huvudet/armen/benet några gånger förut (frivilligt) och kan även ta mat ur munnen på en. Jobbar man därifrån kommer han snart bli handtam, garanterat!

Då han betyder väldigt mycket för mig så är jag väldigt noga med vart han hamnar!
Om du är intresserad så mejla mej på a_nikka89@hotmail.com så fort som möjligt och berätta lite om dig, då jag inte vill att han sitter ensam ett längre tag.

Punkter jag vill att du berättar om i mejlet är;

- Har du fåglar sen tidigare? Dvs. kommer han få kompisar? (Bilder önskas)
- Hur stor är din bur? (Bild på buren önskas!)
- Hur mycket kommer han få komma ut och flyga?
- Vad kommer han få för mat?
- Hur gammal är du? Bor du själv, familj m.m? Och vem tar hand om fåglarna isåfall?
- Varför vill du ha en till undulat?
- Varför har du skaffat dig undulater? Vad har du för intresse av fåglar?
- Varför tror du att du kan erbjuda honom det bästa hemmet?

Kompis finns i **Stockholm/Upplands väsby.
**
Jag vill ha 100:- för honom, men som sagt, jag är väldigt noga med att välja ut ett bra hem så vem som helst kommer inte få köpa honom, oavsett hur mycket man än vill ge för honom.

(Finns även en bur som är till salu, och som även kommer komma upp som annons här. Mått och bild kan skickas via mejl om man är intresserad. Buren kostar 600:- och är nyligen köpt, så den är väldigt fräsch)

Nikka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild på han och hans bortgångna partner (det är den gröna som är till salu)

drutten2
0

Vilken fin kille, Kyssva synd att hans partner gått bort.Rynkar på näsan

Hoppas du hittar ett fint hem till honom.Glad