Undulater iFokus

Undulater

Etikettmat-utfodring
Läst 3324 ggr
Nanna70
0

Kanariefrö i lösvikt?

Var hittar man det i Stockholmstrakten eller på nätet?

Titta gärna in på min Blogg: www.annasnyablogg.blogg.se

Med vänlig hälsning,

Anna

Starfall
0

Hur menar du med lösvikt? När man köper lösvikt i tex butik brukar det innebära att man mäter upp den mängd man ska ha och äger i en påse. Detta rekommenderas inte då fröerna ofta är för gamla och man kan nästan garantera att någon, troligen ett barn, har haft händerna nedstoppade i fröna. Detta gör att det säkerligen är mycket bakterier i fröna man köper i lösvikt.

När jag köper kanariefrön ber jag min lokala djuraffär att beställa hem, jag brukar ta bello´s rena kanariefrön. Är mycet nöjd med dessa frön:) Vet inte om man kan välja precis vilken mängd man vill ha men jag brukar ta 5 kg.

Jag vet tyvärr inte vart du kan köpa detta i stockholm och inte heller på nätet, men hör med din lokala djuraffär:)

Lycka till!

MimmiH
0

Vet ej men min lokala zooaffär tar hem undulatfrön i 5 kg:s förpackningar om man säger till. De har dem inte i butiken utan tar hem till kunder som efterfrågar.

Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se

MimmiH
0

Såg nu att Starfall redan svarat - min butik tar också hem Bello 5 kg kanariefrön.

Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se

kaka1234567
0

På djurmagazinet i farsta kan man köpa lösvikt har jag för mig.De har massa olika.

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus