Undulater iFokus

Undulater

Etikettövrigt
Läst 1465 ggr
Starfall
0

Era önskemål

Hej!

Jag blev nyligen Sajtvärd på undulater.ifokus, och jag håller nu på och skriver en artikel om förberedelser inför häckning. Ännu ej påbörjade artiklar som jag ska börja med snart är:

- Häckning, komplikationer
- Vanliga sjukdomar
- Foder
- Att lära undulaten tala
- Att göra undulaten tam
- Häckning, ett nytt liv föds

Detta är bara några ämnen, vad har ni för önskemål om artiklar? Glad Jag vill gärna skriva om ämnen som intresserar er :)

Ha en fin dag!

drutten2
0

Fodersöks-tips, stimulation… så som leksaker mm.Glad

MimmiH
0

Hej, det jag kan komma på nu är häckningsförberedelser och häckning. Men det måste nästan en erfaren uppfödare skriva - kanske kan du intervjua någon uppfödare - det finns flera på undulatprat. mSkulle du kunna tänka dig att publicera artikeln även på undulatprat.se?

Jag har inte planer på att häcka mina undulater men ofta frågar folk om råd om det eller häckar utan att fråga om råd ;)

Ha en fin dag själv :)

Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se

Starfall
0

#1 Ja det var en bra idé! Jag kan ju börja med en artikel om lämpliga leksaker :)

#2 Jag håller på och skriver en artikel om häckningsförbeledelser nu, så den kommer inom kort:) Det med att intervjua en erfaren uppfödare har jag funderat på, jag tror jag ska försöka göra det.
Ja jag skulle kunna tänka mig att lägga in artikeln på undulatprat, inga problem. :)

MimmiH
0

Toppen :D

drutten2
0

Angående artikeln om lämpliga leksaker ställer jag gärna upp med matrial som bilder mm… om det skulle behövas. Flört Glad

MimmiH
0

En väldigt erfaren uppfödare är Sophie och Thomas

http://www.soth.se/

De kanske kan faktagranska din artikel och intervjuas?