rum bur
hej jeg tänkte lite och om man har ett helt rum (ganska litet) som typ en ganska stor toalätt fast ett vanligt rum,men i allafall kan man ha massor med träd och typ massor med undulater typ 10 st och ett hål i ett träd som dom kan lägga ägg i eller en vanlig låda som dom lägger ägg i kan man ha så det värkar kul
Haha, jo det kan man nog ha, men det låter lite…. oansvarigt ;) Bara lämna undulaterna där och låta dem föröka sej lite hur dom vill
Men man kan ha ett fågelrum som dom får bo i, med grenar och sånt, det har de flesta
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
ok asså jag menade om amn vill att dom ska ha ungar man har ju inte en holk hela tiden.
om man har det så kanske man aldrig ar dom i bur hihi
#2 Haha okej. Jo, så kan man nog göra om man känner för det ;)
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
japp
Då tycker jag att du ska göra dörren till rummet till en nätdörr… kanske blir lite instängt annars… dessutom får de inge dagsljus i ett litet rum utan fönster.
Skulle EJ rekomendera detta.
#5 nej jag undrade bara det skulle va lite häftit men då ska man ju ha allt som behövs
Däremot skulle man kunna göra en balkong till en stor bur, om man nätar balkongen eller har glas för (och ev. värme). Såg en som hade det förut… men bara på sommaren då. Då är det ju som att "leva ute".
häftigt