Annons:
Etikettallmänt-om-undulater
Läst 507 ggr
Namsan
2020-07-08 12:06

Lolli behöver flytta!

Stackars Dolores (lolli) har precis förlorat sin Pablo och har blivit lite av tredje hjulet då de andra två är ett hett kärlekspar. Har någon plats för en ensam men hoppfull 2,5-åring som älskar att bada och smaka på nya grejer? Lolli är en snäll och skygg liten madame, men känner hon sig trygg kan hon komma och sätta sig på handen om den erbjuder något gott. Lolli har alltid levt ihop med sin vän och andra fåglar och är van att ha öppen burdörr på dagarna. Hon badar gärna och länge, så har du fåglar som inte vill bada så kan Lolli vara dragplåster :) Lolli bor i Göteborg

Annons:
Sappo
2020-07-25 20:42
#1

Jag kan vara intresserad av Lolli. Min Nisse som är ett och ett halvt år har mist sin vän Bella för två veckor sedan. Bella var en regnbågsundulat, lugn och relativt tam flicka på åtta och ett halvt år. Nisse får vara ute hela dagarna i min lägenhet och då jag är nybliven pensionär har jag mycket tid för honom, men det räcker inte. Han vill (tror jag) ha en vän och lekkamrat. Han är väldigt försiktig och inte så tam och lugn som han var med Bella. Om det verkar intressant så hör gärna av dig till mig. Vi bor i Björkekärr, Göteborg.

Lizafisa
2020-08-06 22:07
#2

Hej! Om du inte redan hittat ett hem så finns ett hos oss! Vi har tre undulater och kan gärna ta emot en till! Hör av dig till mig om du vill:) 0739834238

Upp till toppen
Annons: