Bur & inredning

Burstorlek fortsättning

2019-06-17 22:40 #0 av: Ingela westling

Det är denna bur jag undrar om den ör för liten?

Anmäl
2019-06-17 22:45 #1 av: JohannaN

Denna buren är super, men ännu mer super om du har 2 stycken som sitter ihopTummen uppGladMen viktigt att låta dom få flyga lösa ute i rummet ocksåGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2019-06-17 22:52 #2 av: Ingela westling

Det är alltså ok med det antalet fåglar i den buren? Det ör ju ca 12-14 st i buren. Nej de ör aldrig lösa, de står på altanen hela tiden.

Anmäl
2019-06-17 23:10 #3 av: Maleficum

Ser ut att vara en GD-rivalbur, isfåalll så är det enligt min snabbräkning lagligt att hålla upp till 10 undulater i den. Sen kan iaf jag tycka att även 10 är lite i mesta laget att klämma in i en sån bur (även om nu undulater gillar att vara många).

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2019-06-18 16:37 #4 av: JohannaN

Okej, oj, då missuppfattade jag frågan, trodde du ville köpa en sådanGladSå många fåglar som är i den hade jag inte tyckt vart okej även fall lagen säger annatGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.