Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 1785 ggr
brittadentredje
6/3/18, 11:28 AM

Undulathona söker hem

Halli hallå, människor av alla slag. Jag haver en fågel som har förlorat sin partner, och är ensam. Därav annonsen.

Jag kan, av olika anledningar, inte ha kvar henne. Jag adopterar bort henne för en symbolisk summa, för att läget är mer eller mindre akut.

Annika som hon heter, föddes den 30  mars 2017. Hon är blå och vit. Kan skicka bilder vid intresse, helst via mobil för jag är en mycket lat person. Skriv privat så får du mitt mobilnummer.

Just nu bor hon i denna bur, jag hoppas att länken fungerar som den ska. Säljer den separat för 600 kr, med alla tillbehör om så önskas (har dock inte kvar alla tillbehör, för att jag har gjort mig av med sådant jag ej behövt.. Sorry?)

Jag finns i Sandviken, Gävleborg, och kan eventuellt transportera henne till - i alla fall Gävle / Falun / Uppsala. Äro ej säker så ta det senare med en näve salt.

Tackar på förväg. Ha en bra dag, alla som läser. 🙂

Annons:
Emelietassen
6/16/18, 3:47 PM
#1

Åh hade gärna tagit henne men bor i Värmland (Arvika)

Elslind04
7/12/18, 1:07 AM
#2

Har just nu 2 undulater och funderar på att köpa fler. Vad får man med för tillbehör och vad skulle hon kosta? Skulle görna vilja se en bild också!

Elslind04
7/12/18, 1:07 AM
#3

Har just nu 2 undulater och funderar på att köpa fler. Vad får man med för tillbehör och vad skulle hon kosta? Skulle görna vilja se en bild också!

Gullvippa
9/6/18, 11:06 PM
#4

Finns hon kvar? Köper gärna.

Lounix
9/11/18, 10:34 AM
#5

Är Annika + bur såld? Ev intresserad annars, bor i Ludvika, har voljär och en flock som sällskap. (Föder upp i liten skala)

ebbtat
9/12/18, 12:52 PM
#6

Finns lilla Annika kvar? Bor i Stockholm och har en fin hane som nyligen blivit ensam! Han skulle verkligen behöva sällskap, inga problem att ta mig till Uppsala /Ebba

Annons:
brittadentredje
11/2/18, 7:45 PM
#7

Uppdaterar här.

Ursäktar att jag inte har varit aktiv, men Annika är fortfarande kvar. Om någon fortfarande har plats och intresse uppskattas det jättemycket!

Och tack till alla som har skrivit!

Glömde uppdatera informationen om buren, jag har även buren kvar!

Upp till toppen
Annons: