Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 1746 ggr
Yukionna15
2017-10-13 13:46

Säljes/omplaceras 4 undulater

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Säljer 4 undulater med alla tillbehör så som burar, mat, lampor m.m

Det är 2 honor och 2 hanar.
Moriarty (Mori) ca 3 år gammal, hane, mauve färgad halv engelsk halv australiensare, Honey ca 1,5 år gammal lutino hona australiensiska, ett par halvsyskon med en rainbow hona och en gulmaskad spangle hane där överkroppen är grön och underkroppen blå/viol, båda ca 9 månader, köpta från uppfödare. Säljes med alla tillbehör och även tips och kortare beskrivningar om vardera fågel, ungarna va handtama men då jag åkte på semester med fågelvakt så blev de förvildade, men när man tränar med dem så går det att gosa, få dem på handen m.m så behövs nog bara mer träning, de äldre är köpta från zooaffär och då jag var nybörjare så fick jag dem ej helt tama, men de äter ur handen och förstår vissa kommandon.
Säljes pga tidsbrist då jag insett att jag i min nuvarande situation ej kan ta hand om dem på bästa sät, såt ser jag dem hellre gå till någon som har den tiden.

Fler bilder kan fixas

Annons:
Yukionna15
2017-10-13 21:27
#1

De kostar 1000kr för allt och de finns i södra stockholm

Yukionna15
2017-10-19 09:31
#2

Nedsatt pris då jag hällre ser att de får ett bra hem, 800 eller bud, det kommer med en stor voljär, en mindre bur som kan fungera som transportbur, liten transportbur för ca 1 individ, leksaker, skålar, värmelampa och UV-ljus samt armatur, holk, mat, vitaminer, sand, klosax, bok om att ha undulater m.m.

Får även med lite kortare presentationer om fåglarna om deras personligheter, mat de gillar m.m

Upp till toppen
Annons: