Annons:
Etikettmiljöberikning
Läst 2312 ggr
Aurelia1
2017-06-05 16:52

Klätterställningar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Byggde ett par klätterställningar till de små dunen för nån månad  sedan😃❤️

This is gospel, for the fallen ones, locked away in permanent slumber

Annons:
Herveaux
2017-06-05 17:16
#1

Wow, ser ut som rena rama Gröna Lund för undulater! 😍
Jättefina byggen!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

JohannaN
2017-06-05 18:25
#2

Wow, jätte fint🤗

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på http://undulater.ifokus.se https://fageltorget.fria.ifokus.se/ samt http://burfaglar.ifokus.se .

Frö
2017-06-05 18:57
#3

Vilket undulatparadis! :D Jättesnyggt gjort. Vilken lycka för undulaterna. <3

Har en flock med 7 undulater som är i åldrarna från 6 mån till 3 år och som bor i en voljär. De är ur den blå serien, är gulmaskade, opalin och skuggvinge. Alla har fått namn efter städer i Himalaya: systrarna Paro och Pimi, hanen Lhasa, honan Pokhara, honan Tingri , hanen Katmandu och hanen Thimphu.

Chinesecrestedlover
2017-06-05 19:00
#4

Coolt 😃 Blir aningens avis…men tänker mig inte till undulater då (har inga fåglar tyvärr) men så glada mina möss och råttor skulle bli…hm…🤔 (planerar så det knakar i skallen, så fort jag är klar med mina andra en miljon projekt jag håller på med, så vet jag vad jag ska göra nu, haha). Dina undulater stormtrivs antar jag. 🙂

Aurelia1
2017-06-05 19:59
#5

Tack allesammans! De älskar verkligen att klättra runt och upptäcka! Allting är ihopsatt med hjälp av träpluggar täljda av grenar, så det tog sin lilla tid,  😃

Chinesecrestedlover: Det är riktigt kul att han någonting att greja med! 😃

This is gospel, for the fallen ones, locked away in permanent slumber

spacebirds
2017-06-06 14:28
#6

Gud så fina! Är det bara träpluggar utan lim? håller det ihop väl? 🙂

Har länge funderat på att bygga något liknande, men vill inte använda typ lim på något de ska kunna tugga på!

Annons:
Aurelia1
2017-06-07 17:57
#7

Tack så mycket😊. Det va verkligen nåt som uppskattades bland mina små dun, så bygg på du😃.  Ja i princip, jag använde minimal mängd med lim i fästena på de två grenarna under den rosa plattformen för att det verkligen skulle sitta ordentligt, men det är inget som de kommer åt, samt i hålen där grenarna sitter fast i botten på brädan, men det är heller inget som de kan komma åt. Men i övrigt är den helt lim-fri. 🙂Det är ju lite bökigare utan lim, men man får ju bara tänka på att man  måste göra träpluggarna ytterligare lite större än själva hålet så att det verkligen sitter fast.😃

This is gospel, for the fallen ones, locked away in permanent slumber

spacebirds
2017-06-07 18:09
#8

#7 jo jag tänker det, bara pluggarna sitter riktigt riktigt tight så borde det ju inte vara några problem! kul grej, då har jag något att göra i sommar 😃

Aurelia1
2017-06-07 20:37
#9

Ja precis!😃 Det är ju kul att ha nåt att greja med, lycka till med dina framtida byggen.😃

This is gospel, for the fallen ones, locked away in permanent slumber

Upp till toppen
Annons: