Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 771 ggr
Frö
5/29/17, 11:07 PM

Blå skugg- och gråvingar köpes

Söker ett antal australienska undulatungar (syskon, släkt eller obesläktade) som är himmelsblå skuggvingar eller kobolt skuggvingar. Opalin och spangle är ok men inget krav. Sökområdet är främst: Bohuslän, Dalsland och södra Värmland. Trestad = Trollhättan, Uddevalla och Vänersborg. Jag kan erbjuda att hem där friflygning står på schemat 6-7 dagar i veckan, större bur än vad lagen kräver (100x55x120 bxdxh), riktiga grenar inne i buren, groddar i olika groddstadier, odlade skott i olika växtstadier, gräs, blad, örter, grönsaker, bär, färska kvistar, grenar, vitaminer, mineraler, lekträd, spännande sittplatser, berikande miljö med många aktivitetsleksaker och en välstädad bur. UVA/UVB-lampa och luftrenare kommer att köpas in inom kort. Bor 900 meter från veterinärklinik. Inga andra husdjur i hushållet. Rökfritt och alkoholfritt hem. Har haft 4 undulater under min uppväxt.

Har en flock med 7 undulater som är i åldrarna från 6 mån till 3 år och som bor i en voljär. De är ur den blå serien, är gulmaskade, opalin och skuggvinge. Alla har fått namn efter städer i Himalaya: systrarna Paro och Pimi, hanen Lhasa, honan Pokhara, honan Tingri , hanen Katmandu och hanen Thimphu.

Annons:
Frö
5/30/17, 1:54 AM
#1

(Det går inte att redigera inlägget ovan då "Hantera" försvunnit när man varit utloggad.) I andra hand söker jag himmelsblå gråvingar eller kobolt gråvingar. Opalin och spangle är ok men inget krav.

Har en flock med 7 undulater som är i åldrarna från 6 mån till 3 år och som bor i en voljär. De är ur den blå serien, är gulmaskade, opalin och skuggvinge. Alla har fått namn efter städer i Himalaya: systrarna Paro och Pimi, hanen Lhasa, honan Pokhara, honan Tingri , hanen Katmandu och hanen Thimphu.

Upp till toppen
Annons: