Annons:
Etikettmat-utfodring
Läst 456 ggr
Frö
5/15/17, 6:49 PM

Tomatfrön

Lite pinsamt då jag borde veta detta, men kan undulater äta fröna som finns i tomater? Jag vet att bladen och stjälk är giftiga.

Har en flock med 7 undulater som är i åldrarna från 6 mån till 3 år och som bor i en voljär. De är ur den blå serien, är gulmaskade, opalin och skuggvinge. Alla har fått namn efter städer i Himalaya: systrarna Paro och Pimi, hanen Lhasa, honan Pokhara, honan Tingri , hanen Katmandu och hanen Thimphu.

Annons:
spacebirds
5/15/17, 7:19 PM
#1

eftersom själva frukten inte är giftig borde ju inte fröna vara det, aldrig hört att de behöver plockas ut innan en serverar tomater 😛

Frö
5/15/17, 7:26 PM
#2

#1 Det var så jag resonerade men var tvungen att fråga. Men jag har aldrig stött på någon som gett tomater överhuvudtaget till undulater. Tack för ditt svar. :-)

Har en flock med 7 undulater som är i åldrarna från 6 mån till 3 år och som bor i en voljär. De är ur den blå serien, är gulmaskade, opalin och skuggvinge. Alla har fått namn efter städer i Himalaya: systrarna Paro och Pimi, hanen Lhasa, honan Pokhara, honan Tingri , hanen Katmandu och hanen Thimphu.

Upp till toppen
Annons: