Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 2965 ggr
-Anna-
8/6/13, 9:24 PM

behöver du fågelvakt i sthlm?

Hej!
Jag är uppväxt med fåglar, har haft zebrafinkar, undulater och nymfparakiter. Jag är sugen på fågel igen men tror tyvärr inte att det funkar eftersom jag reser i jobbet flera ggr per år.
Däremot tänkte jag att jag kanske kunde få chansen att ha fågel lite då och då om nån behöver fågelvakt?
Jag bor i Vasastan i en stor trea, och det går bra för fåglarna att få flyga fritt under sin vistelse här.

Hör av er via PM om ni behöver fågelvakt!
Mvh Anna

Annons:
Andmad01
11/13/13, 10:26 PM
#1

Hej Anna Jag har fyra underlater som behöver passning över jul. Jag skulle verkligen uppskatta om du ville ta hand om dem. Hör av dig till 070-7622171 Madeleine.andero@live.se Tack på förhand! /Madeleine

tiinita
12/16/13, 11:16 PM
#2

Hallo Anna, we are looking for someone to take care of ou canarybird during weekend of week 1 aand the whole week 2. Would it be possibe with you? Thank you Martina

0763218986

-Anna-
6/20/14, 8:01 PM
#3

Hej! Ledsen att jag missade dessa, jag trodde jag skulle få mail om jag fick svar!!

Men jag är fortfarande intresserad av att vara fågelvakt, så hör gärna av er så ska jag bevaka tråden lite då och då!

9191
5/18/15, 5:26 PM
#4

Hej Anna,

Jag hoppas du läser det här regelbundet. Vi bor i Stockholm och söker fågelvakt under två veckor i juli för våra 3 undulater. De är handtama och van med att flyga fritt i hemmet. Och självklart är de jättesöta. Skulle du kunna kontakta mig på gidegr@gmail.com för att diskutera möjligheterna?

Tack på förhand!
Gigi

EricaLu
6/23/16, 12:33 PM
#5

Hej Anna!

Är du fortfarande intresserad av att vakta fåglar? Vi har två undulater som behöver bo någonstans i sommar. :) 

Ring gärna i så fall! Tack! /Erica 0733603173

Upp till toppen
Annons: