Annons:
Etikettminneslunden
Läst 2753 ggr
xcess
2010-01-08 08:47

Vila tills vi ses min älskade lilla Kim!

I går tog jag honom i väg för att somna in. Ett beslut jag fattat efter ett par dagar av påvisad hängighet, samt viktnedgång då han inte tillgodogjorde sig näringen helt längre.

Min stackatrs lille dunboll som troget varit min vän i 15 år.

Du visste alla hemligheter, var den ända som lyssna. Du hälsade när jag kom hem och trasslage in dig i mitt hår på axeln.

Du störde alla som försökte se på skräckfilm och älskade rockmusik. 

Mitt hjärta går nästan sönder, trodde man kunde bli berädd på att du än dag skulle lämna jordlivet för att bli en vacker ängel.

Kimse bimse jag saknar dig redan och aldrig mer ska jag ge dig bollar att kasta eller leka med dig, aldrig mer ska jag känna dina mjuka dun mot min kind

inte i detta liv i alla fall

Älskade Kim vila tills vi ses du är värd det bästa gamle vän tack för dessa 15 just nu för korta år!

Annons:
Starfall
2010-01-08 11:37
#1

Jag beklagar sorgen, det är aldrig lätt att förlora en älskad vän Rynkar på näsan

Jag tror på att våra älskade vänner kommer till regnbågens bro när de lämnar detta liv, där blir de friska igen och har det bra tills dess husse/matte också vandrar vidare. Här är en länk till en underbar liten film om regnbågens bro - Här

Många tröstkramar//Caroline

MimmiH
2010-01-08 11:49
#2

Beklagar sorgen :( Vila i frid Kim.

Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se

 

Ausci
2010-01-08 12:03
#3

Beklagar sorgen. Han har det nog lugnt nu, lilla Kim.

xcess
2010-01-08 12:19
#4

Tack

Just nu känns 15 år så fruktansvärt kort :(

Jag trodde jag hade förberätt mig rätt bra, de flesta har sagt att kim skulle bli runt 9 år, me icke!

Nu får jag väl tänka på alla fina stunder vi haft, jag minns fortfarande när jag fick honom för ganska exakt 15 år sedan, lilla söta kim, Det känns som i går.

Saknaden gör ont, jag känner mig som ett litet barn. 

Hoppas vi ses igen <3

drutten2
2010-01-08 17:46
#5

Beklagar din sorg.Rynkar på näsan 

RIP lille vän.:heart:

Minty10
2010-03-07 21:17
#6

Beklagar verkligen sorgenGråter

MVH

Klara

Annons:
kaka1234567
2010-03-07 21:21
#7

Beklag sogen Gråter

R.I.P lile ängel Gråter

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Upp till toppen
Annons: